Spørgsmål & svar
Handels- og leveringsbetingelser
Ved køb via Ordery accepterer du Orderys vilkår i handelsbetingelserne. Du opfordres til at læse alle betingelserne igennem så du er bekendt med forpligtelserne inden du forsætter købet.
Bestilling
Bestilling er muligt døgnet rundt. Bestil inden kl.22:00 til levering den følgende hverdag, eller vælg den dag du ønsker ordren leveret. Som udgangsspunkt bliver bordren leveret ved døren. Brug kommentafeltet ved bestilling hvis du ønsker ordren leveret et alternativt sted.
Priser
Priser angivet på Ordery systemet er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv 25% moms.
Alle priser er dagspriserog opdateres løbende, da systemet opdateres løbende.
Der kan
betales med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express.
Levering
Såfremt der er forsinkelser og/eller mangler kan bruger rette henvendelse til Ordery. Hvis vi ikke kan komme ind på adressen vil budene stille bestillingen ved døren og vil stå ubevogtet på kundens regning og risiko. Er der aflåste trappeopgange el. lign. kan en løsning arrangeres med udlevering af en nøgle / nøglekort / kode. Kontakt os for mere information. Notér gerne i kommentarfeltet hvis vi kan stille bestillingen et andet sted.
Fortrydelsesret
Eftersom mad, drikke og andre varer anses for at værende påbegyndt efter bekræftelse af
bestillingen, er der ingen fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven. Ordery kan stadig
opkræve fuld betaling, selvom kunden ønsker at annullere ordren, efter at have
bekræftet.
Det er brugers eget ansvar at tilsikre ordren er korrekt inden bekræftelsen.
Fejl & mangler
Bruger er selv ansvarlig for at kontrollere maden for evt. fejl og mangler og der skal straks
rettes henvendelse til Ordery.
Ordery bestræber sig på at holde systemet online uden
driftsforstyrrelser, men uden garanti.
Ordery-systemet er ejet og drevet af