Spørgsmål & svar

Handels- og leveringsbetingelser

Ved køb via Ordery accepterer du Orderys vilkår i handelsbetingelserne. Du opfordres til at læse alle betingelserne igennem så du er bekendt med forpligtelserne inden du forsætter købet.

Bestilling

Bestilling er muligt døgnet rundt. Bestil inden kl.22:00 til levering den følgende hverdag, eller vælg den dag du ønsker ordren leveret. Som udgangsspunkt bliver bordren leveret ved døren. Brug kommentafeltet ved bestilling hvis du ønsker ordren leveret et alternativt sted.

Priser

Priser angivet på Ordery systemet er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv 25% moms. Alle priser er dagspriserog opdateres løbende, da systemet opdateres løbende.
Der kan betales med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express.

Levering

Såfremt der er forsinkelser og/eller mangler kan bruger rette henvendelse til Ordery. Hvis vi ikke kan komme ind på adressen vil budene stille bestillingen ved døren og vil stå ubevogtet på kundens regning og risiko. Er der aflåste trappeopgange el. lign. kan en løsning arrangeres med udlevering af en nøgle / nøglekort / kode. Kontakt os for mere information. Notér gerne i kommentarfeltet hvis vi kan stille bestillingen et andet sted.

Fortrydelsesret

Eftersom mad, drikke og andre varer anses for at værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen, er der ingen fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven. Ordery kan stadig opkræve fuld betaling, selvom kunden ønsker at annullere ordren, efter at have bekræftet.
Det er brugers eget ansvar at tilsikre ordren er korrekt inden bekræftelsen.

Fejl & mangler

Bruger er selv ansvarlig for at kontrollere maden for evt. fejl og mangler og der skal straks rettes henvendelse til Ordery.
Ordery bestræber sig på at holde systemet online uden driftsforstyrrelser, men uden garanti.

Ordery-systemet er ejet og drevet af

Red-y IVS

Hallandsgade 1a
2300 København

CVR 38727745

har du spørgsmål, kontakt os gerne

+45 71 99 41 99

info@ordery.dk