har du spørgsmål, kontakt os gerne

Spørgsmål & svar

Handels- og leveringsbetingelser

Ved køb via Ordery accepterer du Orderys vilkår i handelsbetingelserne. Du opfordres til at læse alle betingelserne igennem så du er bekendt med forpligtelserne inden du forsætter købet.

Coronavirus

I forvejen har vores almindelige leveringsmetode, allerede indbygget de fleste af de forbehold, der skal tages i forbindelse med den igangværende viruspandemi.

Din ordre bliver leveret til din adresse og bliver stillet udenfor din dør, eller på et andet, i forvejen aftalt sted, og du modtager straks derefter en SMS-besked, som informerer om at leveringen er udført.

Med denne metode sikrer vi at leveringen sker uden fysisk kontakt.

Har du yderligere spørgsmål eller et behov, der ikke er beskrevet her, så kontakt os gerne for en mulig løsning.

Pas godt på jer selv og pas på hinanden!

Bestilling

Bestilling er muligt døgnet rundt. Bestil inden kl.22:00 til levering den følgende hverdag, eller vælg den dag du ønsker ordren leveret. Som udgangsspunkt bliver bordren leveret ved døren. Brug kommentafeltet ved bestilling hvis du ønsker ordren leveret et alternativt sted.

Priser

Priser angivet på Ordery systemet er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv 25% moms. Alle priser er dagspriserog opdateres løbende, da systemet opdateres løbende.
Der kan betales med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB og American Express.

Levering

Såfremt der er forsinkelser og/eller mangler kan bruger rette henvendelse til Ordery. Hvis vi ikke kan komme ind på adressen vil budene stille bestillingen ved døren og vil stå ubevogtet på kundens regning og risiko. Er der aflåste trappeopgange el. lign. kan en løsning arrangeres med udlevering af en nøgle / nøglekort / kode. Kontakt os for mere information. Notér gerne i kommentarfeltet hvis vi kan stille bestillingen et andet sted.

Fortrydelsesret

Eftersom mad, drikke og andre varer anses for at værende påbegyndt efter bekræftelse af bestillingen, er der ingen fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven. Ordery kan stadig opkræve fuld betaling, selvom kunden ønsker at annullere ordren, efter at have bekræftet.
Det er brugers eget ansvar at tilsikre ordren er korrekt inden bekræftelsen.

Fejl & mangler

Bruger er selv ansvarlig for at kontrollere maden for evt. fejl og mangler og der skal straks rettes henvendelse til Ordery.
Ordery bestræber sig på at holde systemet online uden driftsforstyrrelser, men uden garanti.

Ordery-systemet er ejet og drevet af

Red-y APS
Hallandsgade 1a
2300 København
CVR 38727745